pevna linka

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Prosinec 16 10:39:50 CET 1999

> to nieje pravda

Asi ste si nevsimli 2x >, takze som to nepisal ja.
Ale suhlasim s tym. Ked sa modemy chytia na pevnej linke, nereaguju na
AT-prikazy.

> na niektorich modemoch sa to da prepnut mecanicky ale vedsinou to ide cez AT
> prikazi abi vedel ze je na pevnejlinke .....
> potom sa to ulozi ako default konfiguracia ...
> a az potom sa to sprava ako tvrdite!

poviem blizsie.
ked modem bezi na pevnej linke, tak nepotrebuje odo mna nic.
to znamena ze modemu nakonfigurujem at&l2 alebo kde je to aka sekvencia,
zapisem. od teraz modem je nastaveny na pevnu linku.
mozem do neho este pisat AT prikazy. Ked sa vsak chyti s druhou stranou,
uz si netuknem.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }