pevna linka

Vaclavik Jan vaclavj na dcse.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Prosinec 16 10:44:42 CET 1999

On Thu, 16 Dec 1999, Marek Blasko wrote:

> Date: Thu, 16 Dec 1999 10:25:20 +0100
> From: Marek Blasko <blasko na linux.vujett.sk>
> To: linux na linux.cz
> Subject: Re: pevna linka

> to nieje pravda

	No me se modemy snazi spojovat v okamziku, kdy pustim minicom,
nebo pppd.

> na niektorich modemoch sa to da prepnut mecanicky ale vedsinou to ide cez AT
> prikazi abi vedel ze je na pevnejlinke .....
> potom sa to ulozi ako default konfiguracia ...
> a az potom sa to sprava ako tvrdite!

	Ovsem, mate pravdu, taky tam je DIP -> originalni konfigurace /
konfigurace ulozena, jen jsem to tezminil. A ta co je ulozena je mj. i
rezim pevne linky.

S pozdravem Ing. Jan Vaclavik, PGS na FEI VUT Brno

Skola: e-mail -> vaclavj na dcse.fee.vutbr.cz
       WWW    -> zatim nejsou nove stranky
Linux: e-mail -> bigjohny na penguin.cz
       WWW    -> http://www.penguin.cz/~bigjohny/

Enjoy your Linux box