jak zpravit w98 o prichozi poste na linuxovym serveru

Peter Ronai dzony na dvalin.bicba.sk
Čtvrtek Prosinec 16 10:49:04 CET 1999

> len ste zabudli povedat co treba vo win nastavit, lebo tato srandicka
> funguje u nt-ciek.
>
> S pozdravom
program sa vola winpopup
ale pokial by sa napr pouzival netsape messenger tak je ta nsnotify.exe co
je nieco ako biff a ked mas novu postu tak na teba so system tray kyva
zastavkou
je to samostatny programcok a netreba aby messenger bezal
sice som to neskusal ale pravdepodobne to bude fungovat aj s inymi
klientami ako s messengerom vzhladom na to ze je to na klientovi viacmenej
nezavisle
treba len nastavit v messengerovi to iste konto ako v preferovanom
klientovi pretoze tento notify si berie info o konte z konfiguracie
messengera (aspon podla toho co ja viem ;)

dz