jak zpravit w98 o prichozi poste na linuxovym serveru

Jan Povolny jpovolny na iol.cz
Sobota Prosinec 18 18:31:29 CET 1999

> Funguje i ve windoze 9x i 3.1x Jen uzivatel musi mit spusten winpopup.exe,
> ktery ciha na zpravy zasilane winpopupem z jinych windoze masin, nebo
pomoci
> smbclient. Pokud uzivatel winpopup spusteny nema, tak zprava zahuci do
> prazdna. Nejlepsi je spoustet jej v programove skupine Po spusteni
~~~~~~~~

*** Zkousel jsem zpusob uvedeny v tomto threadu, ale bohuzel mi nedorucene
zpravy "nezahuci" do prazdna, ale vrati se mi zpatky jako nedorucene maily.
Asi neco delam spatne, resil jsem to tak, ze jsem dopsal prislusny prikaz do
.forward kazdeho uzivatele, cimz jsem docilil notifikaci mailu. Jak jinak
bych to mohl delat?

Dik za rady

Jan Povolny