rpm

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Prosinec 16 12:25:56 CET 1999

ako presvedcim RPM, ze mi ma z adresara uz len vytvorit binarny balik

teraz davam rpm -bb SPEC_FILE, ale to vzdy opat nanovo rozbaluje a robi
vsetky veci okolo toho .. upravoval som nejake zdrojaky a tak a teraz z
toho, co uz mam spravene chcel len urobit balicek ..

ide to nejak  ?

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying