Gnokii & 5110/EuroTel

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pátek Prosinec 17 10:01:21 CET 1999

   From: Stanislav Kysela <kysela na terms.cz>
   Date: Thu, 16 Dec 1999 12:24:17 +0100

Zdravím,

   > Vlastnim mobilni telefon NOKIA 5110, se SIM kartou pro sit EuroTel-u.
   > Chtel jsem vyzkouset sw Gnokii. Po istalaci a konfiguraci, se mi vsak sw
   > s telefonem nespoji. Jedine co vypise prikaz gnokii je neco v tom smyslu:
   > "Nemohu se spojit s telefonem". V dokumentaci jsem se docetl, ze
   > vyzkousena je urcite kombinace 5110/Paegas.

operátor samozřejmě nemá vliv na funkčnost, problém je pravděpodobně v
konfiguraci. Ukažte nám soubor /etc/gnokiirc nebo ~/.gnokiirc, kde je kabel
připojen (jaký port), neběží náhodou na tomtéž portu jiný proces (u mně to
např. velmi často bývá gpm, protože můj počítač nemá dva séiové porty) apod.

Odpověď můžete dostat lépe a rychleji na mailinglistu projektu gnokii (viz
http://www.gnokii.org/).

P.S. A nakonec jedna malá návnada pro další uživatele mobilních telefonů
společnosti Nokia: asi před týdnem se mi podařilo přenést prvních asi 100 bytů
přes datová volání :-)
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz