Virtualni domeny

Tomas Hornicek dumber na dumber.sk
Čtvrtek Prosinec 16 13:58:54 CET 1999

On Thu, 16 Dec 1999, Mike wrote:

> Pravdepodobne ano. Chci rozbehnou na jednom stroji jeste jeden www server a
> tudis pro nej potrebuji IP adresu. Nedokazu bohuzel problem odborne popsat,
> protze jak jsem uvedl z Linuxem se teprve seznamuji.

Jestli se vam jedna pouze o virtualni web pak neni potreba dalsi ip adresy
ale staci nakonfigurovat Apache na virtual web..Vice najdete v manuale
Apache pod volbou <VirtualHost>

						Dumber
Ludia su ako supy zlietajuce sa nad mrtvolami, kazdy si snazi uchytit co najviac z toho co po nej
zostalo
  __
  |  \     _ _ |   _  _        		Tomas "Dumber" Hornicek
  |   \| || | ||_ /_\|         		hornicek na dekan.sjf.stuba.sk
  |__ /|_|| | ||_|_ |         		dumber na garda.sk
  http://www.dumber.sk
  Studentsky parlament SCS      tel/fax: 004217 57296 516
  Namestie Slobody 17
  Bratislava