Velikost kese pro squida

Štìpán Cirkl cirkl na mssch.cz
Čtvrtek Prosinec 16 17:28:13 CET 1999

Osobne bych spise nez podle HW volil velikost cache podle poctu pocitacu ji
vyuzivajici a velikosti provozu. Ja osobne mam 250 MB. Jedna se o starsi SCSI
disk, pripojeno je neakyh 35 pocitacu. Jedna se o skolu, takze provoz ne zrovna
malej a cache se zatim nikdy plne nevyuzila. V pameti mam pro squida 16 MB. Na
tom stroji jich je  jen 32, jinak bych pridal alespon na dvojnasobek.

Pokud sou moje uvahy spatne, budu rad kdyz je nekdo zkoriguje.