RH 6.1 - nefunkcni apache

Dan Klimes klimes na elanor.sci.muni.cz
Čtvrtek Prosinec 16 22:31:17 CET 1999

On 16 Dec 1999, Daniel Teufel wrote:

>  Mam pomerne (aspon pro me) zajimavy problem.
>
>  Nepodarilo se mi sprovoznit web na mem stroji.
>
>  Jiz od instalace se potykam s timto probleme
>
>  "You don't have permission to access /index.html on this server."
>
>  A to mohu konfiguraci delat ja chci.
>  Ani chmod -R 777 /home/httpd  nebylo uspesne.
>  Test konfiguracniho souboru byl ovsem v poradku.
>
>  v error logu je stale ta sama hlaska
>
> [%DATUM] [error] [client %IP] client denied by server\
> configuration: /home/httpd/html
>
>  v httpd.conf

> <Directory /home/httpd/html>
>     Options Includes Indexes FollowSymlinks
> [...]

Mel jsem presne stejny problem. A hledal jsem to hodne dlouho.
Zkuste se podivat do httpd.conf na oddil <FILES >.
Mozna, ze tam najdete jako ja radecek 'deny from all'.
V momente kdy jsem ho prepsal se Apache umoudril. Ale proc je to tak
nastavene v zakladni konfiguraci, to opravdu nevim.

     Dan Klimes