Kernel a optimalizace

moje pmoje na scova.vabo.cz
Čtvrtek Prosinec 16 17:42:34 CET 1999

Nevi nekdo, proc se pri kompilaci jadra pro i686 pouziva jen -O2 a -march=i686 ?
Pokud mam vyzkousene, tak dalsi mozne optimalizace dokazou bezny program
urychlit az o tretinu. Jadro jsem s nima zkousel kompilovat taky a jede, jak se
zda bez jakychkoliv problemu, jen bzImage ma asi o 60 Kb vic, ale to nevadi.

Na zaver jen ty optimalizace: -mpentiumpro -malign-functions=4 -malign-loops=4
-malign-jumps=4 -fschedule-insns2 -ffast-math -frerun-loop-opt

Pokud jsem si vsiml, u vyvojovych jader jsou nektere tyto optimalizace pouzite
pro K7 a ja nevidim duvod proc by se nedaly pouzit pro i686.

Diky za jakoukoliv informaci, treba primo na muj mail pmoje na scova.vabo.cz

			Moje

--
Tomas Konir
Student