RH 6.1 nefunkci apache - access denied - VYRESENO

Daniel Teufel teufeld na k332.feld.cvut.cz
Pátek Prosinec 17 02:20:43 CET 1999

> Mel jsem presne stejny problem. A hledal jsem to hodne dlouho.
> Zkuste se podivat do httpd.conf na oddil <FILES >.
> Mozna, ze tam najdete jako ja radecek 'deny from all'.
> V momente kdy jsem ho prepsal se Apache umoudril. Ale proc je to tak
> nastavene v zakladni konfiguraci, to opravdu nevim.
>     Dan Klimes

Ano mockrat dekuji ... Timhle se to skutecne vyresilo.
Asi mi nejak unikaji souvislosti. Ale v tomhle bych to skutecne
nehledal.

Vlastne ani nevim co znamena directiva <FILES >, i kdyz tusim -
problemy ;-)

 Co me ovsem zarazi, ze se do teto doby stimhle problemem nikdo
neozval.

                                  dabel