Problem s X a grafikou

Martin Zuber zuber na ost.skoda.cz
Pátek Prosinec 17 06:10:14 CET 1999

Dobry den,
dostal se mi do ruky pocitac Compaq Prosignia, ktery ma grafickou kartu ELSA
WINNER 1000/T3D (4MB RAM). Nainstaloval jsem na pocitac SuSE Linux 6.2, vse
problehlo v poradku az do chvile, kdy jsem spustil SaX. Grafiku mi odetekoval
jako S3 s 1MB RAM a Xka mi spusti pouze v 320x240, 256 barev. Kdyz jsem se mu
pokousel (SaXu) namluvit, ze to je SVGA s 4MB, tak mi napsal, ze tento chipset
nezna a Xka skoncily. S XF86_VGA mi to bezi, ale potrebuju tento pocitac
pouzivat jak s MSW, tak s Linuxem.

Nemate nekdo reseni? Hral jsem si s tim cely den a uz nevim (a sefove spechaji).

Martin Zuber