Dva dotazy

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Pátek Prosinec 17 09:03:01 CET 1999

No dobre, ale to jsme u problemu vsech r* sluzeb. V internich sitich to
povazuji za pouzitelne. Nevylucuji, ze jsem mozna uz prilis dlouho v praic,
kde jsou na "neposlusne" uzivatele i jine paky, nez bububu a neprichazim do
styku se studenty :-))

BTW, pokud myste to chtel udelat skutecne bezpecne, tak dalsi sitovou kartu,
na switchich v-lan, moznych reseni je spousta.

Jen tak na okraj, jaka je propustnost datovych spojeni v tunelovanem a
netunelovanem prostredi? Mam na mysli ssh.

Honza