Dva dotazy

Pátek Prosinec 17 10:01:23 CET 1999

On Fri, 17 Dec 1999, Korinek, Jan wrote:

> No dobre, ale to jsme u problemu vsech r* sluzeb. V internich sitich to
> povazuji za pouzitelne. Nevylucuji, ze jsem mozna uz prilis dlouho v praic,
> kde jsou na "neposlusne" uzivatele i jine paky, nez bububu a neprichazim do
> styku se studenty :-))

Vychazite z predpokladu, ze prijdete na to, kdo to udelal. Vy mate ve
firme detektor lzi a nekoho, kdo s tim umi pracovat? :)

> Jen tak na okraj, jaka je propustnost datovych spojeni v tunelovanem a
> netunelovanem prostredi? Mam na mysli ssh.

Nejak mi neni jasne, co tim myslite. Jestli se ptate na to, jak je rychle
spojeni tunelovane pres ssh, pak je to tak, ze pri dostatecne rychle lince
(ethernet) predevsim zalezi na pouzite sifre (blowfish je o poznani
rychlejsi nez idea nebo nedejboze 3des) a vykonu CPU. Na pomale lince je
to jedno (akorat muze byt ssh rychlejsi, kvuli kompresi). Nejlepe udelate,
kdyz si to sam vyzkousite.