Kernel a optimalizace

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pátek Prosinec 17 11:22:40 CET 1999

moje wrote:

> Nevi nekdo, proc se pri kompilaci jadra pro i686 pouziva jen -O2 a -march=i686 ?
> Pokud mam vyzkousene, tak dalsi mozne optimalizace dokazou bezny program
> urychlit az o tretinu. Jadro jsem s nima zkousel kompilovat taky a jede, jak se
> zda bez jakychkoliv problemu, jen bzImage ma asi o 60 Kb vic, ale to nevadi.

Jestli to treba nebude tim, ze GCC optimalizuje obcas prilis agresivne
a ne vzdy dobre - treba ja mam priklad, kdy gcc 2.95.X (zatim i ta
nejposlednejsi verze)
spatne prelozi kus jednoducheho kodu a dava jine vysledky s
-mpentiumpro.
a jinak s -mpentium (s tim je to OK).
Takze az to bude padat, tak se nediv. Pokud to funguje, je jenom dobre
:)

--
         binary drivers cause sclerosis of the kernel (mark hahn)
  Zdenek Kabelac  http://i.am/kabi/ kabi na i.am {debian.org; fi.muni.cz}