10.2 GB a MB Intel Advanced/EV

Jiri Kastner indy.j na seznam.cz
Sobota Prosinec 18 20:18:08 CET 1999

Leos Bitto wrote:
> V klidu akceptujte tu podle vas podivnou geometrii 1247/255/63. Podle me
> je to to same co rika vyrobce, jen prohnane pres LBA.

Stahnul jsem si od Quantumu disketu s disk managerem a projel jsem to
tim a ten mi ukazoval 19884/16/63 a kapacitu 10.262 MB, nebo 9,787 GB
(PartitionMagic), coz je podle me v poradku, v BIOSU (AMIBIOS v.
1.00.02.CB0H) muzu nastavit Normal CHS, Extended CHS, Local Block Addr.
a Auto Detected, co je nejlepsi nastavit, aby BIOS bral geometrii disku
spravne a precetl pak boot sektor, protoze kdyz zapomenu prenastavit
disky v biosu, tak mi pak neprecte boot sector na starym disku, takze
musim bios prenastavit na previous settings a restartovat. Rad bych uz
ho nejak zprovoznil, protoze na ten starej disk uz mi ceka jeden clovek
a taky bych rad butoval pomoci lila, protoze tam mam jeste FreeBSD a
nemuzu se na nej dostat, nebo se zase nedostanu na linux, protoze
FreeBSD pouziva jiny deleni disku a kdyz nastavim oddil s BSD jako
aktivni, tak butuje rovnou z BSD partisne.

S pozdravem
Indy.