Redhat 6.1cz

sert na email.cz sert na email.cz
Neděle Prosinec 19 14:42:35 CET 1999

Petr Snajdr wrote:

> U Linuxu to muzete ovlivnit sam. Muzete napriklad prilozit svou
> roku k dilu a pomoci. Na druhou stranu to samozrejme neni
> cesta pro kazdeho. Ne kazdy umi programovat, rozumi zejmena
> nekterym castem distribuci Linuxu, rozumi Linuxu vubec a nebo
> treba nema problemy s cestinou (mimochodem preklad KDE mi
> prijde dost divny). Pokud ovsem opravdu chcete, aby
> Linux byl cesky, muzete tem , kteri ho lokalizuji venovat na
> tento ucel rozdil mezi cenou CD Linuxu a cenou Windows 98.
> Dle meho nazoru by to mohlo docela vyrazne posunout vyvoj
> kupredu a to jde ne?

S tim lze jenom souhlasit. Privital bych klidne i nadaci na podporu Linuxu.
Jako prvni bych tam poslal 100Kc. Kdyby to udelal kazdy tzv. ochrance
Linuxu
mohli by se za tyto penize lokalizovat i manualove stranky v Linuxu.
Ale neverim tomu. Uz podle reakci na clanek ktery vysel na faxmodem.cz by
tu nadaci nekdo vytuneloval.

> Zkuste se podivat kolem sebe. Temer by se mi chtelo zakricet: "A
> co neni klamava reklama". Divate se na reklamy v TV? Casopisech?
> Cetl jste to co vam Windows pisou pri instalaci?
> Kolik z reklam tvrdi, ze jsou nejlepsi, kolik z nich stavi na
> neznalosti lidi? Zalezi na tom jak kdo se ne to diva. Z jisteho
> uhlu je RedHat CZ (mimochodem neni to tak trochu piratsvi vzit
> distribuci, upravit v ni neco a nechat ji temer stejny
> nazev?) cesky je. Srovnejte si to s tim "pravym" Redhatim
> Redhatem a mozna vam jako cesky potom prijde nakonec
>  i ten RH CZ.

Hmm ono to piractvi take dela hodne Linux sam. Znam hodne lidi, kteri si ho
"koupili" (RedHat)a pak byli sklamani. Proc? To se musite zeptat jich. Kdyz
pak
svoje zkusenosti s Linuxem nekdo ventiluje verejne na Internetu, tak tzv.
priznivci Linuxu ho malem roznesou na kopytech. Zakladaji proti nemu
www stranky viz. http://linux.system.cz atd. Rikaji mu DEBILE a IGNORANTE
aj.

> Pouzivat Windows. Co jineho? Ja nekde pouzivam Linux, nekde
> Windows. Jak kdy, jak na co. Byt vami tak pouziji spise
> Windows95.  Vykon  Win98 i na 32MB RAM mi prijde dost spatny.
> Mimochodem: Co rikate na Windows 2000? (ano, je to
> provokace, 16 MB je na ne hooodne malo, doknce tak, ze
> se nedostanete ani pres instalaci)

No Windows 2000, jsou prejmenovane Windows NT. Uz NT 4.0 nebezeli ze 16MB
Ram.
No ale mne NT nezajimaji. V zivote bych je nepouzival pro pripojovano do
Internetu. Vlastne ani Linux. Ten je opravdu dobry jenom na Internetovy
server. Ale pro bezneho domaciho uzivatele, ktery chce Internet jenom
konzumovat...fuj...i kdyz je zadarmo. Zlaty wokna.

--- CREATED BY ATC O..R..G..A..N..I..Z..E..R
--- http://email.cz <--- Get Your Free Email