Redhat 6.1cz

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Neděle Prosinec 19 16:10:43 CET 1999

sert na email.cz wrote:

> S tim lze jenom souhlasit. Privital bych klidne i nadaci na podporu Linuxu.
> Jako prvni bych tam poslal 100Kc. Kdyby to udelal kazdy tzv. ochrance

Ehm ... CZLUG ( www.linux.cz/czlug ) ? Byt prvni ale uz asi nestihnete,
pokud to tedy bylo mineno vazne.

> Linuxu
> mohli by se za tyto penize lokalizovat i manualove stranky v Linuxu.
> Ale neverim tomu. Uz podle reakci na clanek ktery vysel na faxmodem.cz by
> tu nadaci nekdo vytuneloval.

> Hmm ono to piractvi take dela hodne Linux sam. Znam hodne lidi, kteri si ho
> "koupili" (RedHat)a pak byli sklamani. Proc? To se musite zeptat jich. Kdyz

Piratstvi neni to, kdyz nekdo udela distribuci zalozenou na necem, co ma
licenci, ktera to dovoluje. A licence RedHatu, jejda, ona to dovoluje.
Piratstvi ( sakra, to slovo se fakt spatne pise ) je, kdyz si treba
nekdo nakopiruje neco, ceho licence mu to nedovoluje. Asi jste si spletl
platformu.

> pak
> svoje zkusenosti s Linuxem nekdo ventiluje verejne na Internetu, tak tzv.
> priznivci Linuxu ho malem roznesou na kopytech. Zakladaji proti nemu
> www stranky viz. http://linux.system.cz atd. Rikaji mu DEBILE a IGNORANTE
> aj.

 Co se da delat, blbce najdes vsude. Pokud jste se jeste dobre nebavil
na vtipech o XYZ ( doplnte vhodne, napr. Lunetic ) a nemel priznivce XYZ
( opet doplnit, napr. pubertalni fanynky ) za debily, dejte si zadost
papezovi o svatoreceni.
 Navic clanek s takovouhle urovni ( nejen obsahovou ) si pochvalu
rozhodne nezaslouzi.

[snip]

 Tak, to by jsme meli. Ted uz jen musim vymyslet, proc zabjim cas
takovou nemyslnout cinnosti.

 Lubos Lunak
 l.lunak na email.cz http://dforce.sh.cvut.cz/~seli     ---KDE Now!---