RedHat 6.1cz

Peter Lacus zorba na pobox.sk
Neděle Prosinec 19 16:02:27 CET 1999

sert na email.cz wrote:

> Ja proti Linuxu nic nemam. Ale co mam delat? Mam hardwer Pentium 100MHz,
> 16 MB Ram, pevny disk 540 MB a Netscape v KDE pouze spustim. Ale pracovat
> se v tom nada. Takze se vlastne nic neusetri, protoze koupit novy hardwer
> stoji take par tisic. Ale Windows jdou na tomto hardweru dobre.

mne bezi Netscape rychlejsie ako jeho windows verzia. Mam 486/66, 16MB
RAM, ale:
1. nepouzivam KDE
2. pouzivam starsiu verziu Netscape, konkretne 3.04Gold, (bezi mi aj
4.61, ale mne z viacerych dovodov vyhovuje tato starsia)

Pokial nemas trpezlivost na to, aby si si Linux nastavil a vyladil,
ostan radsej pri Windows. Pokial potrebujes poradit, skus konkretnejsie
otazky.

Bedo.