Redhat 6.1cz

Neděle Prosinec 19 18:11:32 CET 1999

On Sun, 19 Dec 1999 sert na email.cz wrote:

> Ale neverim tomu. Uz podle reakci na clanek ktery vysel na faxmodem.cz by
> tu nadaci nekdo vytuneloval.

To uz jsem nevydrzel a podival jsem se tam. Hmm...a vite co jsem nasel?
Opapouskovane to, co nam sem pred casem poslal nas pritel "setuid" o tom,
jak ma vsechny unixy naborene KGB a 1.1.2000 pujdou vsechny do kytek,
ktery byl podepsany CCC.

> Ale pro bezneho domaciho uzivatele, ktery chce Internet jenom
> konzumovat...fuj...i kdyz je zadarmo. Zlaty wokna.

Pro bezneho uzivatele, "ktery chce Internet pouze konzumovat" se prece
budou brzy vyrabet internetove televize, ktere se budou od normalnich
lisit akorat tim, ze budou mit na dalkovem ovladani tlacitko "Koupit",
kterym bude mozno cokoli, na co zrovna pobezi reklama, elektronicky
objednat. Dalsi generace zvysi uzivatelske pohodli tim, ze tlacitko tam
zase nebude a v televizi bude "asistent" (v sedmi volitelnych grafickych
3d animovanych a stereo ozvucenych variantach), ktery bude nakupovat sam.
Cele zarizeni bude zapeceteno, aby se nejaky uchylak (treba zrovna ti
podivini, co maji radi Linux) nesnazil podivat, jak to uvnitr funguje.

Uh...5 trestnych bodu.