PPP idle timeout

Jiri Kulhan jiri.kulhan na creatix.cz
Neděle Prosinec 19 23:41:41 CET 1999

Dobry den,

mam nasledujici potiz : pouzivam pro pripojeni na Internet maskaradu s
ppp on demand, kde je specifikovany idle timeout asi na 8 minut. Vse
funguje, jak ma, ovsem ted se mi nekolikrat stala nemila vec - z vnejsi
site prichazely nekolikrat za minutu jakesi nebiosove dotazy na  porty,
ktere jsou sice samozrejme zakazane, nicmene pppd je vyhodnotil jako
provoz na lince a nezavesil. Prisel jsem na to az druhy den rano :-(

Dotaz zni - jak sdelit pppd, kdy je provoz zadouci a kdy nikoli ?
Zatim me nic nenapada, doufam, ze vas ano.

Dekuji,

Jiri Kulhan