Konfigurace BIND + sendmail

Michal Fadljevic michal.fadljevic na grada.grada.cz
Pondělí Prosinec 20 00:01:53 CET 1999

Dobry den,
zdravim vsechny!

Zadani je (zdanlive, samorejme) jednoduche:

Mam official RH6.1 (BIND 8.2.1/sendmail 8.9.3) a zaregistrovane dve
domeny xx.com yy.com. Chtel jsem se zeptat zkusenejsich,
jak nastavujete DNS (BIND), aby fungovalo:

http://www.xx.com
http://xx.com

http://www.yy.com
http://yy.com

# Je tohle to spravne reseni ?
# Extrahuji ze souboru db.xx
www.xx.com.                   IN  A     123.45.67.8 # adresa je fiktivni
xx.com.                       IN  CNAME www.xx.com

# Extrahuji ze souboru db.123.45.67
8.67.45.123.IN-ADDR.ARPA.     IN  PTR   www.xx.com.

Plus jake MX zaznamy musim pridat sem do tech souboru a jake
direktivy/soubory jsou s tim svazany v konfiguraci sendmailu
abych mohl prijmat postu pro

<cokoliv>@www.xx.com
<cokoliv>@xx.com
<cokoliv>@www.yy.com
<cokoliv>@yy.com

Vsechnu postu chci pro obe domeny+vsechny uzivatele dorucovat na jediny
pocitac mail.xx.com (uplne nejjednodusi konfigurace).

Myslim, ze se mi podarilo zkonfigurovat `named'.
(Zkousim ruzne mozne i nemozne dotazy a zda se ze to funguje).

Ale sendmail se zda byt tvrdsi orisek.
Dekuji za jakoukoliv dobre minenou radu nebo odkaz na nejake URL
s priklady.

Michal

PS: Jestli to neni problem, muzete mi klidne poslat na ukazku
casti Vasich konfig. souboru. Necham se inspirovat {:).
To je casto nejlepsi priklad.

--
michal.fadljevic na grada.grada.cz +420/603/176-642