3Com

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Prosinec 20 09:55:13 CET 1999

| Odesílatel: Jarda <zzz na apexcomp.cz>
|
| Instaluju 3Com karty i huby dost často a na žádnej problém jsem zatím
| nenarazil. Co mě čeká?

Treba nahodily vypadek komunikace na nekolik sekund az minut. Problemy,
pokud je v pocitaci vice jak dve karty stejneho typu popr. typu sbernice
(nevysvetlitelne cestovani cisla (!!!) ethX po restartu, moznost jejich
uspesne likvidace pri soft konfiguraci). Ja byl jeste nedavno take jejich
zastancem, dnes se je ale snazim spise nepouzivat, nebo viz omezeni dve na
typ.

Novell s TCPIP na siti take dela problemy (vypadky komunikace) pokud tam
jsou 3com (dnes asi vsechny, drive 3c509 nebyly a 3c509B byly).

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC