3Com

Pondělí Prosinec 20 10:09:43 CET 1999

On Mon, 20 Dec 1999, Jarda wrote:

> Instaluju 3Com karty i huby dost často a na žádnej problém jsem zatím
> nenarazil. Co mě čeká?

Mozna nic. Mozna velke problemy. 3Com pod jednim obchodnim nazvem (3c905b)
prodava vicero do znacne miry ruznych verzi karet. A nektere z nich jsou
velice problematicke. Mel jsem tu "cest" s exemplari, ktere v konkretnich
pocitacovych sestavach ne a ne fungovat. Po cyklickych vymenach s jinymi
pocitaci nakonec fungovaly vsechny. Ale to si preci bezproblemova karta
nesmi dovolit.

Tolik moje zazitky. Zazitky jinych lidi viz archiv konference.

Leos Bitto