zase 3c509b

Pondělí Prosinec 20 10:32:40 CET 1999

Radek Kádner wrote:

> S tim fullduplexem mi nefungovala i kdyz ti to jako zavada nepripada. Treba
> ostatnim pomuze, kdyz ho v 3xxxcfg vypnou.

To bude asi tim, ze fullduplex funguje jen proti switchi. Proti HUBu to
funguvat nemuze, protoze se HUB chova jako repeater. Fullduplex znamena,
ze pri prijimani se muze zaroven vysilat. Pokud tedy uz prijimate signal
(tj. nekdo Vam neco posila a HUB to duplikuje na vsechny zbyvajici
fousy, ktere ma), tak v pripade fullduplexu muzete zaroven i vysilat.
Vyslany signal HUB rozkopiruje na vsechny ostatni fousy... jenze to je
prave vznik kolize.

Jinymi slovy - nastavit fullduplex na karte, ktera je pripojena k HUBu
je prinejmensim podivne (BTW: ja to udelal taky a desne jsem se divil).

--
                        Milan Kerslager