zase 3c509b

Radek Kádner radek.kadner na zklas.cz
Pondělí Prosinec 20 11:25:33 CET 1999

Milan Kerslager wrote:

> To bude asi tim, ze fullduplex funguje jen proti switchi. Proti HUBu to funguvat
> nemuze, protoze se HUB chova jako repeater. Fullduplex znamena,
> ze pri prijimani se muze zaroven vysilat. Pokud tedy uz prijimate signal (tj. nekdo
> Vam neco posila a HUB to duplikuje na vsechny zbyvajici
> fousy, ktere ma), tak v pripade fullduplexu muzete zaroven i vysilat. Vyslany
> signal HUB rozkopiruje na vsechny ostatni fousy... jenze to je
> prave vznik kolize.
>
> Jinymi slovy - nastavit fullduplex na karte, ktera je pripojena k HUBu je
> [...]

Servisak instaluje soft do 3com switche. Restart se nedari. U 3com se dovida, ze se
to obcas stane ;-) a dalsi postup. Potrebuje ftp, tak mu vystavuji potrebne soubory
na pocitac s linuxem, ktery je normalne pripojeny k switchi (takze ma FD) a zapojuji
ho k hubu. Nejede na nejaky nizssi vykon, jak tady nekdo uvadel, ale ani se
nerozsviti ledky na sitovce a hubu. Z cele debaty kolem karet 3com v Linuxu ted
vnimam, ze problemy u techto karet mizi, pokud jsou spravne a napevno nastavene.
Nejlepe vcetne interuptu, obzvlast v pripade, ze jich ma nekdo v pocitaci vic.

--
Radek Kádner http://lhs.misto.cz/radovan mailto:radek.kadner na zklas.cz