Formátovani ext2

Pondělí Prosinec 20 13:08:39 CET 1999

mmotycka na elaso.cz (Mojmir Motycka) writes:

> jejikoz sdilim na PC LINUX a Win98, rozhodl jsem se cast disku
> prerozdelit a z jedne existujici partition  (vfat)  vytvorit dve mensi.
> Jednu vfat a druhou ext2. S  novou vfat problémy nemám, ale novou
>  ext2 nevim jak pod linuxem naformatovat.

Otazka jiz byla zodpovezena, takze jen doplnim, ze tomuto procesu se
rika "vytvoreni souboroveho systemu" (filesystem creation), nikoliv
formatovani. Pod terminem formatovani se v unixovem svete mysli
vytvoreni sektoru na disku - tedy to, co se v MS-DOSu nazyva low level
format.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR