Formátovani ext2

Jiří Mlíka (Jiri Mlika) jmlika na volny.cz
Úterý Prosinec 21 01:55:53 CET 1999

Alexandr Malusek wrote:

> Otazka jiz byla zodpovezena, takze jen doplnim, ze tomuto procesu se
> rika "vytvoreni souboroveho systemu" (filesystem creation), nikoliv
> formatovani. Pod terminem formatovani se v unixovem svete mysli
> vytvoreni sektoru na disku - tedy to, co se v MS-DOSu nazyva low level
> format.

Tak já si ještě přisadím, aby se mi Ti zkušenější

mohli smát. Jak se provede low level format?

                         Jirka

--

[ moje signatura / my signature]

Jiri Mlika E-mail:   jmlika na volny.cz,   jmlika na students.zcu.cz
student Západočeské Univerzity  v Plzni (obor strojní inženýrství)
student of University of West Bohemia in Pilsen (mechanical engineering)
[ geographical note: City of Pilsen is in Czech Republic ]
zajmy / interests:   Linux, Delphi, Samba