dobra ucebnice c/c++?

Zdenek Pizl admin na e2.pef.czu.cz
Pondělí Prosinec 20 17:36:52 CET 1999

Honza Tichy wrote:

> Tak v tom pripade jednoznacne pro uplny zacatky ucebnici Programovaci
> jazyk C - dil 1 a 2. Nejsem si jistej, kdo to napsal, mam dojem ze
> pan Hejret? a vydala to nejspis Grada. Rozhodne to jsou takovy dve
> knizky priblizne A5 a kolem 300 stran a maj to v kazdym knihkupectvi,
> kde prodavaji pocitacovou literaturu. Jo, a volitelne jsou k tomu
> diskety se vzorovejma zdrojakama.
>
> Je to psany specialne pro lidi prechazejici z Pascalu, velice dobre
> a srozumitelne.

no myslim, ze to byl Pavel Herout, vydal to "Kopp" www.kopp.cz. Vali se
to v kazdym knihkupectvi s pocitacovou literaturou.
BTW je to opravdu dobra publikace, moje je uz dost ohmatana a rozpadla,
neb ji zhusta pouzivam. Co neudrzim v hlave mam tam ;-)

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...