dobra ucebnice c/c++?

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Středa Prosinec 22 13:23:54 CET 1999

> Nejak priklad by nebyl? Rad se poucim i oko sve potesim :)

 Jsem cekal, ze se toho nekdo chytne :-) No neni to uplne z me hlavy a je
to ponekud _subjektivni_ (tedy no flame please)... ale coz..

Jde o to, ze v rozsahlem textu neni standardni /* neco */ moc videt:

	chobot = chobot_get();

	/* bezne udelany komentar */
	if (chobot)
		chobot_prodluzuj();
	else
		chobot_error();

a treba:

	chobot = chobot_get();

	/*------
         * ne-bezne udelany komentar :-)
         *------
         */
	if (chobot)
		chobot_prodluzuj();
	else
		chobot_error();

..uz je lepsi. Pochopitelne, ze to pak bude trochu delsi. Nekdy je take dobre
u vetsich bloku (napr. if/else) odsazovat atd. A pochopitelne, ze ten komentar
nepatri na kazdou druhou radku.

							Karel

PS. ted na to koukam - ja jsem jinak nepritelen cestiny ve zdrojacich :-)