Arcserve Agent pro Linux

Petr Soucek petr na ryston.cz
Pondělí Prosinec 20 23:07:16 CET 1999

Pavel Kankovsky wrote:

> On Sun, 19 Dec 1999, Petr Soucek wrote:
>
> > rad bych se zeptal, jestli nekdo pouziva ARCserve Agenta pro Linux. Co
> > jsem se zatim rozhlizel, tak jediny, ktery snad existuje je
> > Client_Agent_4.0c_Linux.tar.Z z 5.2.1997. A podle vseho neumi shadow
> > passwords, takze CAI pry doporucuje roota bez hesla (?!)
>
> Coze? To fakt doporucuji? A nezblaznili se?

Asi ano :-) - to je jejich vyjadreni (ne pro me):

Hello, ARCserve User
This is a known problem. We currently don't have a fix for this problem.
If you make the root user to have no password you can get a backup of
the system.
The actual problem is that we aren't correctly accessing the shadow
password file so it won't authenticate the login. This is going to be
fixed in the next update
of the agent , but I don't' have any date on when. Also this agent is
free and therefore unsupported and is therefore at the bottom of the
revisions list.
ARCserve Open Technical Support

> Tento problem lze elegantne vyresit pomoci LD_PRELOAD. Dokonce lze udelat,
> aby testoval heslo jineho uzivatele nez roota (aby to nemel pripadny
> skodic tak jednoduche).

To vypada zajimave, ale bohuzel tomu nerozumim - muzete mi to nejak
upresnit?

Zdravi

Petr Soucek