Arcserve Agent pro Linux

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Prosinec 20 23:52:22 CET 1999

On 12/20/99 23:07, Petr Soucek wrote:

> To vypada zajimave, ale bohuzel tomu nerozumim - muzete mi to nejak
> upresnit?

a) napisu primitivni knihovnu, kde implementuji vlastni funkci
getpwent(3), ktera programu podstrci napriklad data ziskana z
shadow a passwd (nebo cokoliv jineho)
b) pomoci LD_PRELOAD=ta_knihovna.so ji vnutim programu

Nemyslel Pavel neco v tomto smyslu?
(necetl jsem cely thread, takze strilim od boku, pokud jsem mimo, tak
sorry)

S pozdravem