help! Kppp + volny.cz

jan.blaha na post.cz jan.blaha na post.cz
Pondělí Prosinec 20 23:40:53 CET 1999

 Dobrý den,
potřebuji pomoc.
Používám Kppp a připojuji se na volny.cz, ale připomíná to spíš házení kostkou.
Donedávna mi to fungovalo, jenže:
1) po cca 17-25 minutách mi to zatuhne.
V logu se píše jenom že modem udělal SIGHUP a jinak žádná chyba.

To se stane pokud se mi povede připojit.

2) Připojuju se a v logu zase nic neni, jenom to píše, že po 0,4 minutes terminated.
Když je to poprvé, tak to třeba napíše, že server neakceptoval moji konfiguraci. Podruhé mi to napíše, že mám chybu autorizace. Dotřetice zase nepíše nic, prostě jenom to spadne.

Takhle to hlásí v libovolném pořadí.

Docela mě štve, že takhle platím telecomu docela dlouhý prachy a ani si nezabrouzdám.

Mimochodem pod w98 se připojím a jedu a ani nepadá.

Kdo máte s tímhle nějaké zkušnosti HELP!

Mimochodem není to náhodou nějaká špinavost od VOLu?
Něco s telecomem? Telecom dostane ode mně třeba 5 impulsů, když se mi 5 krtá nepovede připojit a pak už platím I99.

Děkuji za odpovědi

 Najit informace na internetu je snadne:
 *** http://NAJDI.TO

Daląí informace o konferenci Linux