help! Kppp + volny.cz

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Úterý Prosinec 21 00:48:41 CET 1999

> Používám Kppp a připojuji se na volny.cz, ale připomíná to spíš házení kostkou.
> Donedávna mi to fungovalo, jenže:
> 1) po cca 17-25 minutách mi to zatuhne.
> V logu se píše jenom že modem udělal SIGHUP a jinak žádná chyba.
>
> To se stane pokud se mi povede připojit.

co hlasi /var/log/ppp.log (predpokladam, ze debug mod mate zapnuty jak u pppd,
tak u chatu)?

> 2) Připojuju se a v logu zase nic neni, jenom to píše, že po 0,4 minutes terminated.
> Když je to poprvé, tak to třeba napíše, že server neakceptoval moji konfiguraci. Podruhé mi to napíše, že mám chybu autorizace. Dotřetice zase nepíše nic, prostě jenom to spadne.

> Mimochodem není to náhodou nějaká špinavost od VOLu?
> Něco s telecomem? Telecom dostane ode mně třeba 5 impulsů, když se mi 5 krtá nepovede připojit a pak už platím I99.

Posledni dobou mam take obcas problemy, ale spise pri prihlasovani - vypada to,
ze VOL prestavaji akceptovat PAP autentifikaci a davaji prednost CHAPu. Bohuzel
jsem zatim nemel prilis casu s tim experimentovat, nahozene spojeni uz ale ne-
pada (tedy mne).

BTW - dejte si doporadku kodovani cestiny a zalamujte radky.

--
                                   David Kuľela

Daląí informace o konferenci Linux