vmware pod linux

Úterý Prosinec 21 10:16:22 CET 1999

David Zabensky (zabensky na ica.cz) wrote:
: Jde o to, ze od te doby co jedu na Linuxu mam cele pecko legalni (a free:). A nechtel bych to porusovat.
: Obcas ale potrebuji neco s windows a nechce se mi furt rebootovat. Mozna jste myslel tu docasnou verzi, ja
: bych vsak radeji nejakou starsi (treba i beta, windowsy stejne padaji a budou padat i te ostre :) ale zadarmo
: (pokud nejaka takova je).

No prave - neni. Odjakziva vsechny verze byly zadarmo jen na 30 dni na
vyzkouseni. Zadna verze (ani beta) nikdy nebyla zadarmo naporad.

: Proto bych spise uvital radu typu "verze taata, tamatam"... nebo snad vsichni co
: maji vmware plati $299/$99 ??

Asi ne. Ale to pak pokud vmware pouzivaji dele nez 30 dni porusuji licenci.

Leos Bitto