vmware pod linux

Ales Horak hales na charon.fi.muni.cz
Úterý Prosinec 21 10:17:19 CET 1999

David Zabensky <zabensky na ica.cz> pise:
> No nevim...
>  VMware for Linux Pricing
>
>  VMware 1.1 for Linux
>
>      Electronic Software Distribution
>           List price: $299.00 Buy Now!
>           Student/hobbyist discount price: $99.00 Buy Now!
>
> atd... Jde o to, ze od te doby co jedu na Linuxu mam cele pecko legalni
> (a free:). A nechtel bych to porusovat.  Obcas ale potrebuji neco s
> windows a nechce se mi furt rebootovat. Mozna jste myslel tu docasnou
> verzi, ja bych vsak radeji nejakou starsi (treba i beta, windowsy stejne
> [...]
nemyslim si, ze by se prodejni politika vmware zmenila, nikdy nemeli zadnou
free verzi, ale vsechny jejich verze lze pouzivat na mesicni licenci. tyto
verze nejsou nijak omezene, jen po vyprseni licence musite na jejich webu
zazadat o zaslani licence na dalsi mesic, ktera vetsinou prijde okamzite
mejlem. takze zadne preinstalovavani, jen jednou za mesic znovu navstivite
jejich stranky (nebo si napisete skript, ktery je "navstivi" za vas).

--
Ales Horak
Fakulta informatiky