Po kompilaci jadra unresolved symbols

ListServers WINNT-L.LIST.EMWAC.CZ na tconsult.cz
Úterý Prosinec 21 09:36:12 CET 1999

Dobry den,

po kompilaci jadra (make bzImage; make modules; make modules_install)
(kde jsem spoustu veci vyhazel nebo z nich nadelal moduly) dostavam
nepeknou vec.

Po zadani prikazu depmod, nebo pri zavadeni jadra se mi v jednom miste
objevi
dlouhy seznam hlaseni typu:

Unresolved symbol ... in *.o

Zatim problem nemam, jenom me ta hlaseni trochu desi, ze az budu nejaky
modul
potrebovat, ze nepojede.

V /usr/doc jsem mnoho informaci o kompilaci a tvorbe modulu nenasel.
Tedy hlavne jsem nenasel popis a ucel souboru modules.conf.

V archivu konference jsem nasel odkaz na
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~rebel/linux/modules.conf.base

Pokud nahradim svuj modules.conf timto, odstranim hlasky "unresolved
symbol" ?
K cemu soubor vlastne slouzi ? Kde ziskat napovedu ?
Soubor modules.conf by se ale mel sam updatovat pri instalaci modulu, ne
? Jak je to presne ?

Podle threadu "conf.modules a ne2k-pci" usuzuji, ze vyznam modules.conf
ma pouze ten,
ze si muzu naaliasovat (krasne slovo) modul na "s jinym jmenem" a muj
problem to nevyresi.

Dekuji za odpoved.

Michal Polak

P.S. Nemyslim si, ze by nejak zvlast zalezelo na distribuci, ale budiz:
Vse jsem nainstaloval z RH 6.1 ktere bylo zasilano clenum CZLUGu.

P.S.2: Pokud jsem spatne prohledal archiv a uz se tento problem nekdy
resil, tak
me na to prosim upozornete.