Po kompilaci jadra unresolved symbols

Adam Rogalewicz xrogalew na fi.muni.cz
Úterý Prosinec 21 11:12:39 CET 1999

On Tue, 21 Dec 1999, ListServers wrote:

> Dobry den,
>
> po kompilaci jadra (make bzImage; make modules; make modules_install)
> (kde jsem spoustu veci vyhazel nebo z nich nadelal moduly) dostavam
> nepeknou vec.
>
> Po zadani prikazu depmod, nebo pri zavadeni jadra se mi v jednom miste
> objevi
> dlouhy seznam hlaseni typu:
>
> Unresolved symbol ... in *.o
>
> Zatim problem nemam, jenom me ta hlaseni trochu desi, ze az budu nejaky
> modul
> potrebovat, ze nepojede.

Myslim si, ze to jsou "stare moduly" ktere zbyly po predchozi verzi jadra.
Neni na ne zadny odkaz ve vlastnim jadre.
Reseni: mv /lib/modules/2.co.mate /root/moduly_zaloha
        cd /usr/src/linux
        make modules_install
        reboot :-)

Misto 1. kroku lze pouzit rm -rf, ale jistota je jistota.

> V /usr/doc jsem mnoho informaci o kompilaci a tvorbe modulu nenasel.
> Tedy hlavne jsem nenasel popis a ucel souboru modules.conf.

myslim, ze se jmenuje conf.modules

Priklad: Predstavte si, ze mate nejakou sitovou, zvukovou, ... popr. jinou
kartu (zarizeni), ktera nema ovladac v jadre, ale jako modul.
Pokud ji chcete pouzit, musite udelat "insmod ovladac <parametry>"

Soubor modules.conf je pro zautomatizovani tohoto procesu.
Pri pristupu na zarizeni eth0, /dev/dsp /dev/sdXX ... se pak modul zavede
automaticky:

alias eth0 ne             # pro eth0 se pouzije modul ne
options ne io=0x300 irq=5 # volby pro modul ne

alias scsi_hostadapter ppa  # pro /dev/sdXX se pouzije modul pro
                            # paralelniho zipa

dalsi pouziti: Vypnuti odkazu z vlastniho jadra do modulu
alias net-pf-5 off     # rikam jadru, aby se neodkazovalo na moduly pro
alias net-pf-4 off     # aplletalk a ipx

zdravi

 -- Adam --

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Počítač a klimatizace jsou podobná zařízení ...
... když se otevřou okna tak oboje přestane fungovat.