vmware pod linux

David Zabensky zabensky na ica.cz
Úterý Prosinec 21 10:42:16 CET 1999

Ales Horak napsal(a):
::  David Zabensky <zabensky na ica.cz> pise:
::  > No nevim...
::  >  VMware for Linux Pricing
::  >
::  >  VMware 1.1 for Linux
::  >
::  >      Electronic Software Distribution
::  >           List price: $299.00 Buy Now!
::  >           Student/hobbyist discount price: $99.00 Buy Now!
::  >
::  > atd... Jde o to, ze od te doby co jedu na Linuxu mam cele pecko legalni
::  > (a free:). A nechtel bych to porusovat.  Obcas ale potrebuji neco s
::  > windows a nechce se mi furt rebootovat. Mozna jste myslel tu docasnou
::  > verzi, ja bych vsak radeji nejakou starsi (treba i beta, windowsy stejne
::  > padaji a budou padat i te ostre :) ale zadarmo (pokud nejaka takova je).
::  > Proto bych spise uvital radu typu "verze taata, tamatam"... nebo snad
::  > vsichni co maji vmware plati $299/$99 ??
::  > Dekuji, David
::  nemyslim si, ze by se prodejni politika vmware zmenila, nikdy nemeli zadnou
::  free verzi, ale vsechny jejich verze lze pouzivat na mesicni licenci. tyto
::  verze nejsou nijak omezene, jen po vyprseni licence musite na jejich webu
::  zazadat o zaslani licence na dalsi mesic, ktera vetsinou prijde okamzite
::  mejlem. takze zadne preinstalovavani, jen jednou za mesic znovu navstivite
::  jejich stranky (nebo si napisete skript, ktery je "navstivi" za vas).
Dekuji vsem za podnety. Uz to stahuji a jdu psat "navstevnika" :-) Mam na to mesic...