Problem s NTFS

Úterý Prosinec 21 11:10:19 CET 1999

opanet (opanet na oa-opava.cz) wrote:
: Preji pekny den,
:
: mam takovy dotaz ohledne NTFS ve W2K. Problem je v tom, ze jadro tento
: FS nepodporuje. Mam RH 6.1, jadro jsem zkompiloval na podporu NTFS, ale
: stale mi to nefunguje. Slysel jsem, ze W2K maji NTFS 5.0.
: Jde udelat neco pro to, aby mi to fungovalo nebo mam ty M$ Win2K
: zlikvidovat a nespinit si disk?

Mam nainstalovanou finalni verzi Windows 2000 Advanced Server a z Linuxu
na jejich NTFS disk vidim bez problemu. Radsi to pouzivam jen read only,
pote co jsem si precetl dokumentaci a varovani ze rw pristup pravdepodobne
ten disk znici. Pouzivam kernel 2.2.14pre15.

Samozrejme pokud mate moznost ty W2K zlikvidovat a nespinit si disk, je to
idealni reseni. :)

Leos Bitto