Tripwire pro Redhat 6.0

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Prosinec 21 21:23:55 CET 1999

On 12/21/99 17:22, Petr Soucek wrote:

> Hm, vsechny soubory maji datum 11.1.2000, tak to jeste neexistuji :-)
>
> Pry lepsi a GPL verze je AIDE, http://www.cs.tut.fi/~rammer/aide.html
>
> Muzete nekdo potvrdit?

Nemohu potvrdit, jestli je lepsi nez Tripwire, ale dobry program to
rozhodne je. Ryshlost je solidni, moznosti nastaveni take, zvlast pekna
je moznost navolit si kontrolni mechanismy i jejich kombinace per
soubor/adresar.

Jenom se mi zda, ze se uz nejak moc nevyviji...

S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.