instalace SMBFS

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Úterý Prosinec 21 10:38:50 CET 1999

Frantisek  Bocek <xbocekf na cslab.felk.cvut.cz> wrote:
 : Zdravim,

 : prosim, podarilo se nekomu nainstalovat smbfs do linuxu? (tj. zejmena
 : smbmount a smbumount)

ano, mam debian 2.2 a vsetko islo bez problemov

 : Mame Redhat 6.1cz a zdrojaky ze stazeneho baliku SMBFS nejdou zkompilovat.

ktora verzia? pre 2.2 kernel je treba pouzit smbmount verzie aspon 2.0

 : Zkousel  jsem programy smbmount a smbumount zkopirovat z jineho, starsiho
 : linuxu, ovsem  nefunguji.

ako nefunguju?
zrejme su pre 2.0 kernel

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |