instalace SMBFS

Adam Rogalewicz xrogalew na fi.muni.cz
Úterý Prosinec 21 10:46:41 CET 1999

On Mon, 20 Dec 1999, Frantisek  Bocek wrote:

> prosim, podarilo se nekomu nainstalovat smbfs do linuxu? (tj. zejmena
> smbmount a smbumount)

Co treba balik samba-client-*.rpm, ktery je soucasti distribuce :-)

> Mame Redhat 6.1cz a zdrojaky ze stazeneho baliku SMBFS nejdou zkompilovat.

Mozna jsou ve zdrojacich spatne nastavene cesty k hlavickouvym souborum
jadra. Proti 2.0 se zmenila struktura "/usr/src/linux/include". ( i kdyz
si myslim, ze by to v rpm k RH6 mohlo byt nastaveno spravne )

> Zkousel  jsem programy smbmount a smbumount zkopirovat z jineho, starsiho
> linuxu, ovsem  nefunguji.

Jde o to, ze s jadrem 2.2.x se zmenilo volani jadra pro pripojeni smb
svazku. => je treba jiny smbmount nez pro 2.0.x

zdravi

 -- Adam --

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Počítač a klimatizace jsou podobná zařízení ...
... když se otevřou okna tak oboje přestane fungovat.