Cestina v javascriptu

Radek Vseticka Vseta na post.cz
Úterý Prosinec 21 15:41:16 CET 1999

Prosim o kazdou cennou radu.

  Pod netscapem mi funguje cestina tj. mam nastaveny locales atd.,
  ale v ruznych hlaskach typu alert potrebuju cestinu, ale misto toho
  se objevi nejake paznaky.
  Nevim presne co kde mam zmenit ( vlozit nejaky odkaz na fonty ?? )
  jestli  neco v preferences.js nebo v netscape .default ( nebo necem
takovem )
  tak aby mi cestina v javacriptech fungovala.
  Prosim o detailni popis

               Dekuji

                             Vseta

 PS: Mozna jsem nehledal dost a spravne, ale snazil jsem se, a po par
odklikanych odkazech
        napr. na www.netscape.com jsem se objevil jinde nez jsem chtel,
takze myslim, ze takto  to bude jednodussi, popr. mi poslete adresu, kde
si to prectu, abyste to nemusel prepisovat