Tiskarna Lexmark 1100

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Prosinec 21 17:21:10 CET 1999

On 12/21/99 14:25, Milos Filip wrote:
> Je mozne pripojit k Linuxu tiskarnu Lexmark 1100?

Pokud me pamet nesali, je to bidny winprinter, ale mate stesti. Nevim,
cim si tu poctu zaslouzil, ovsem driver existuje a je na
http://209.233.17.85/lexmark/

> S rozlisenim 600x600dpi?

Nikoliv. Ale autor tvrdi, ze po vytisteni obrazku ve Woknech s 300 i 600
dpi nenasel ve vysledku zadny rozdil. Divil bych se, kdyby to bylo
plnohodnotnych 600x600. Napriklad ja mam tiskarnu Canon BJC4400, ktera
pod Linuxem tiskne jenom v 360x360dpi. V prospektech se mluvi o
rozliseni 720dpi. Tak jsem kontaktoval Canon CZ, jestli je mozne ziskat
specifikaci. Byl jsem odkazan na dovozce(!), spolecnost Konsigna, kde mi
bylo receno, ze rezim pro tisk v tomto rozliseni je tajny a ze neni o co
stat, ze je to stejne jenom 360dpi s vyhlazenim hran. A bylo...

> Diky a odpoved a VESELE VANOCE.

Napodobne...

S pozdravem