Nefunguje PORT command u FTP za Linuxem

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Úterý Prosinec 21 19:01:21 CET 1999

> soubor /etc/rc.d/init.d/masq bohuzel neexistuje.

?? Hmmm... no tak to jsem v koncich. A pouzivate maskaradu?
Je ten Linuxovy stroj tim strojem, ktery Vam dela Firewall a ktery
Vas pripojuje k Internetu? Pokud ano, mela by tam maskarada jet,
protoze jinak byste mel problemy nejen pri FTP. Aspon podle mych
zkusenosti kdyz si jen naroutujete napriklad ze co prijde po sitove
karte eth0 a miri do sveta, ma odejit ven sitovou kartou eth1, tak to
nechce chodit. Bylo mi vysvetleno, ze to nejde proto, ze kazdy
router u providera MUSI zahodit pozadavky, ktere jdou z IP adres
vnitrnich siti, tedy napr 192.168..... Proto se nasazuje maskarada,
ktera tyto IP adresy predela na IP adresu vaseho pripojeni...

Kde ale muzete mit soubor masq, pokud jej mate a nemate ho v
/etc/rc.d/init.d/, to ale netusim.

Vladimir