Nefunguje PORT command u FTP za Linuxem

Petr Kroča mrp.konference na compact.cz
Úterý Prosinec 21 19:20:51 CET 1999

> ?? Hmmm... no tak to jsem v koncich. A pouzivate maskaradu?
> Je ten Linuxovy stroj tim strojem, ktery Vam dela Firewall a ktery
> Vas pripojuje k Internetu? Pokud ano, mela by tam maskarada jet,
ano, je to on, maskarada na nem jede

> Kde ale muzete mit soubor masq, pokud jej mate a nemate ho v
> /etc/rc.d/init.d/, to ale netusim.
musi to byt nutne startovano z masq ?

v souboru /etc/rc.d/rc.local mam

ipchains -A forward -s 192.168.1.0/24 -j MASQ
ipchains -A forward -s 192.168.3.0/24 -j MASQ
ipchains -A forward -s 192.168.4.0/24 -j MASQ

coz myslim startuje maskaradu ne ?

ono by to v podstate vyresil nejaky ftp klient co umi PASV.
Jenze NT ftp command to neumi a jiny radkovy jsem zatim nenasel.
Nevite o nejakem ?