Cestina v javascriptu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Prosinec 22 10:18:12 CET 1999

| Odesílatel: Radek Vseticka <Vseta na post.cz>
| Prosim o kazdou cennou radu.
|
|   Pod netscapem mi funguje cestina tj. mam nastaveny locales atd.,
|   ale v ruznych hlaskach typu alert potrebuju cestinu, ale misto toho
|   se objevi nejake paznaky.
|   Nevim presne co kde mam zmenit ( vlozit nejaky odkaz na fonty ?? )
|   jestli  neco v preferences.js nebo v netscape .default ( nebo necem
| takovem )
|   tak aby mi cestina v javacriptech fungovala.
|   Prosim o detailni popis

Nevim, jestli to neni "vlastnost" NS, ale mel by brat v potaz nastavenou
kodovou stranku v HTML a podle toho transkodovat. Vim, ze treba u NS3gold
to byl problem a ve strance 8859-2 mi pod woknama do formulare psal s
win-1250.

Typ fortu pro hlasky typu alert nelze zadat.

Taky je otazka, jestli fonty co se zobrazuji v alertu jsou vubec ceske.
Zkuste to proverit.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz