x11 & s3trio3d/2x

Jiri Zach zach na teranet.cz
Středa Prosinec 22 10:23:24 CET 1999

> Ja sice nepsal puvodni dotaz, ale kamarad ma stejny problem. Pouziva
distribuci RH 6.1 a kernel 2.2.12. A zminena karta mu funguje pouze jako
VGA. Ja k nemu mezi svatkama pojedu. Poradte prosim at jedu na jisto a
nemusim experimentovat.
> Odpovedi posilejte prosim na moji adresu primi (nikoli do konference)
>
> Diky Mirek

Ja to presto poslu do konference. V podstate po nainstalovani RedHat 6.1
(experimentoval jsem s uz grafickym typem instalace) jsem pomoci
Xconfiguratoru vybral prislusnou kartu ze seznamu (S3Trio3D) a nechal jsem
vydetkovat ramdac. Vydetkovalo se to uspesne a pak jsem rucne vybral
rozliseni 800x600 (myslim 32 bitu) v nejvyssim barevnem rozliseni, a bylo
to. Samozrejme musite mit prislusne X386Free86, tusim SVGA. To same jsem
delal na RedHat 6.0, ale tam to timto zpusobem nefungovalo.