Redhat 6.1cz

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Středa Prosinec 22 22:52:33 CET 1999

DD,

> S tim lze jenom souhlasit. Privital bych klidne i nadaci na podporu Linuxu.
> Jako prvni bych tam poslal 100Kc. Kdyby to udelal kazdy tzv. ochrance
> Linuxu
> mohli by se za tyto penize lokalizovat i manualove stranky v Linuxu.

man-pages-cs existuji, staci jen hledat ...

> Ale neverim tomu. Uz podle reakci na clanek ktery vysel na faxmodem.cz by
> tu nadaci nekdo vytuneloval.

lol

> Hmm ono to piractvi take dela hodne Linux sam. Znam hodne lidi, kteri si ho
> "koupili" (RedHat)a pak byli sklamani. Proc? To se musite zeptat jich. Kdyz
> pak
> svoje zkusenosti s Linuxem nekdo ventiluje verejne na Internetu, tak tzv.
> priznivci Linuxu ho malem roznesou na kopytech. Zakladaji proti nemu
> www stranky viz. http://linux.system.cz atd. Rikaji mu DEBILE a IGNORANTE
> aj.

Kdyz nekdo svoji neschopnost svadi na neco jineho - na samotny system,
tak me lepsi osloveni nenapada ... vas ano?

> No Windows 2000, jsou prejmenovane Windows NT. Uz NT 4.0 nebezeli ze 16MB
> Ram.
> No ale mne NT nezajimaji. V zivote bych je nepouzival pro pripojovano do
> Internetu. Vlastne ani Linux. Ten je opravdu dobry jenom na Internetovy
> server. Ale pro bezneho domaciho uzivatele, ktery chce Internet jenom
> konzumovat...fuj...i kdyz je zadarmo. Zlaty wokna.

nemam ani doma ani na koleji Internet ... presto na mem disku Windows
nenajdete ... pokud vam Linux nesedi (umite jen klikat), pouzivejte si okna
a nezakladejte fwars (podle me jediny umysl predchozich dopisu).

Btw, hardwarove jsem na tom o neco lip nez vy ... 166MMX, 32 MB Ram,
32 swap, 700 MB hdd (z toho: 150 MB TeX, 100 MB mody, 100 MB src programu
+ zdrojaky kernelu 2.2 (vcetne *.o)). Jako WM pouzivam Blackbox,
bezi mi MySQL, Apache ... a na rychlost si stezovat _nemuzu_ .
Ukazte mi podobnou konfiguraci s OS + programy od MS (podobnou znamena, ze
budu schopen delat _vsechno_ to, co mi muj stavajici system umoznuje -
a minimalne stejne rychle) a rucim vam za to, ze prejdu na Windows, redakce
vsech internetovych casopisu budu periodicky informovat o tom, jaky ze to
jsem spokojeny uzivatel Windows a zacnu MS uctivat jako druheho Boha.
(jeste ze jsem si 100% jist, ze to nehrozi)

S pozdravem,
                 Michal Safranek
--
Name : Michal Safranek <safranek(at)jhrnet.cz>
Descr: jhrnet.cz admin, fi.muni.cz student, linuxfan, human being